
افزونه پشتیبانی kb support وردپرس
KB Support – WordPress Help Desk
- پشتیبانی ۶ ماهه
- نصب رایگان در صورت درخواست
- آموزش ویدئویی کار با قالب
- کد نویسی اختصاصی و استاندارد

پشتیبانی کی بی آخرین افزونه وردپرس برای ارائه خدمات پشتیبانی و پشتیبانی به مشتریان شما است.
باتوجه به ویژگی های گفته شده، می توانید مطمئن باشید که از زمان فعال سازی، پشتیبانی کی بی بهترین راه حل را برای نمایندگان شما جهت پشتیبانی از مشتریانتان فراهم خواهد کرد.
پایگاه اطلاع رسانی به مشتریان این امکان را می دهد تا در طول فرآیند ارسال تیکت، راه حل هایی برای مشکلات خود پیدا کنند و تعداد کلی درخواست های پشتیبانی دریافت شده توسط میز کمک شما را کاهش دهند.
برای 50 نفر اول
50 درصد تخفیف : kb-support-50
ویژگی های افزونه پشتیبانی KB Support وردپرس:
- مدیریت آسان و شخصی سازی فرم های ارسالی: نیازی به کدنویسی نیست، می توان چندین فرم ایجاد و استفاده کرد.
- ارسال مهمان کاملا پشتیبانی می شود. مشتریان برای ایجاد یا مدیریت تیکت های پشتیبانی نیازی به حساب ندارند.
- تعداد تیکت های متوالی
- اعلان های ایمیل مشتریان، ادمین ها و عوامل پشتیبانی را با رویداده ای اخیر تیکت به روز نگه می دارد.
- تعیین محدودیت دسترسی که تنها نمایندگان و مشتری تعیین شده قادر به مشاهده تیکت ها و مکاتبات هستند.
- شرکت کنندگان تیکت نامحدود برای اطمینان از اینکه تمام طرف های مربوطه می توانند به نمایندگی از مشتری در تیکت مشارکت کنند
- یک طراحی ظاهری کاملا پاسخگو و تمیز که در آن مشتریان می توانند تیکت های خود از جمله مشاهده و ایجاد پاسخ را مدیریت کنند.
- پایگاه اطلاع رسانی یکپارچه می توانند به راحتی ایجاد و ارجاع داده شوند تا بدون ایجاد مشکل، راه حل ارائه دهند.
- اختصاص خودکار تیکت های جدید به آژانس ها براساس تعداد تیکت های فعلی یا به صورت تصادفی
- توانایی محدود کردن دسترسی به تک تک مقالات پایگاه اطلاع رسانی برای ثبت در کاربران
- تعیین وضعیت نمایندگان که آنلاین هستند یا آفلاین
- توانایی اختصاص تیکت به چند نماینده
- اضافه کردن نماینده به ادارات و واگذاری به ادارات
- تعدادی کد کوتاه مفید برای نمایش فرم های ارسالی، فهرست مقالات کی بی ، تاریخچه تیکت، ورود به سیستم در فرم های ثبت نام، ویرایشگر نمایه، فرم جستجوی مقاله کی بی و غیره …
- تگ های قالبی متعدد شما را قادر می سازند تا به راحتی محتوای مرتبط با بلیط را به اعلان های ایمیل اضافه کنید.
- تیکت های خصوصی که فقط برای آژانس ها قابل رویت است
- تعیین محدودیت یک نماینده که می تواند کدام تیکت ها را ببیند یعنی فقط آن هایی که به آن ها اختصاص داده شده است.
- مشتریان گروهی در یک شرکت
- مشتریان می توانند به تیکت های تهیه شده توسط سایر اعضای شرکت خود دسترسی داشته باشند.
- از قالب هایی استفاده می کند که امکان سفارشی سازی آسان صفحات اول، کد کوتاه ها و سبک های CSS را فراهم می کند.
- ارائه تیکت مبتنی بر ایجکس (ajax) یک رابط قدرتمند، قابل اعتماد و دوستانه را برای مشتریان فراهم می کند.
- پورتال مشتریان امکان دسترسی به تیکت های موجود را فراهم می کند
- و …
پیش نمایش :











نسخه 1.5.86 :
رفع شد : گزیر اشتباه در ورود به صفحه تیکت پشتیبانی
رفع شد: css inline برای محتوای تیکت که ممکن است باعث نتیجه نامطلوب در ادمین شود
تغییر: ایجاد فیلد ارسال سفارشی فایل در رابطه با تنظیم محدودیت آپلود فایل
نسخه 1.5.87 :
رفع شد: نوار css درون خطی برگردانده شد و تعداد محدودی از برچسبهای HTML مجاز برای محتوای بلیط اضافه شد.
نسخه 1.5.88 :
رفع شد: وقتی سیستم تیکت فعال است، ابزار تب کار نمی کند.
رفع شد: جستجو بر اساس شناسه تیکت
تغییر : آرایه فهرست چک باکس فرم ارسال به رشته تبدیل شد.
رفع شد: یک flush_rewrite_rules اضافه شد تا از ارسال مقالات/تیکت ها به 404 صفحه در هنگام فعال شدن جلوگیری کند.
رفع شد: اگر برچسب خالی بود، کادر انتخاب خط مشی رازداری نشان داده نمی شد.
رفع شد: $post_status ناشناخته در عملکرد وضعیت تیکت.
رفع شد: خطای ایمیل